İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

10 Ocak 2012 Salı

Princess's Make-Up Favorites













İŞTE BENİM AŞKLARIM.
VAZGEÇİLMEZLERİM
SEVİYORUM SİZİ
İNSAN MAKYAJ MALZEMELERİNE BÖYLE SÖZLER SÖLERMİ DELİMİSİN DİYORSANIZ BEN SÖLÜYORUM EVET, KULLANMAKTAN ASLA BIKMAYACAĞIM GÖZBEBEKLERİM BUNLAR
BİR DAHA ALAMIYCAM DİYE KULLANMAKTAN ÇOK KORKTUĞUM ANLARDA
 ARKADASIM YETİŞTİ İMDADIMA,
ALLAHTAN AMERİKADAN GETİRTEBİLİYORUM ARTIK BİTTİKÇE ALIRIM...
BURDA BENIM FAVORİLERİMDEN OLAN FONDOTEN - PURDA VE ALLIK SATIŞTA SİZLER İÇİNDE ALMIŞTIM...
BEN FONDOTENDE 03 SHELL RENGİNİ KULLANIYORUM AÇIK BUĞDAY TENLİYİM SATIŞTA OLAN
04 NUDE RENGİDİR..
TRANSPARAN PUDRA (287 MATTİNYİNG) İLE FONDOTENİMİ SABİTLİYORUM,IŞILTI PUDRA İSE GECE GEZMELERİNDE MAKYAJIMIN ÜZERİNE EKLENİYOR,BRONZER VE PİN UP ALLIK İLE BİTİRİYORUM MAKYAJIMI...

*********
BUGÜN ANKARA'DA LAPA LAPA KAR VAR YİNE SABAH İŞE ÇOK ZOR ŞARTLARDA GELMEK ZORUNDA KALDIM TAKSİ BİLE BULAMADIM Bİ SÜRE :(  DONDUM BEKLEMEKTEN
ALLAH DIŞARDA OLAN İNSANLARA VE HAYVANLARA YARDIM ETSİN, LÜTFEN BAYAT EKMEKLERİNİZİ ÇÖPE ATMAYIN KUŞLAR KARDA YİYECEK BULAMIYOR..
CAMDAN YAĞAN KAR İLE BERABER SICACIK BİR SAHLEP EŞLİĞİNDE YAZIMA SON VERİRKEN HEPİNİZE KOCAMAN SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...
SEVGİLERİMLE..
M.P   

14 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Canimm gule gule kullan ,postunun sonunda ki yazin cok guzel:(cok haklisin sukretmemiz gerek, operim cnm
khaleesistyle.blogspot.com

My Bathroom Is My Castle dedi ki...

Great pieces! I love Hard Candy MakeUp.
Love your blog; I'm following now!
xoxo
My Bathroom Is My Castle
My Wardrobe Is My Castle

SWL dedi ki...

cnm bu hula hula süper bişi gibi görünüyo. yüzünde uygulanmış halinide isterimmmmm;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşk ederim kızlarrr ;)

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel bir post olmuş..
sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM HER BAYAN SEVER.
:))))))
İYİ GÜNLER.

dolly dedi ki...

Soğukta kalana Allah yardım etsin, kuşlara yem verelim, köpeklere su...
Peki dünyanın hali ile gidişatla ilgili bir şeyler yapmamız gerekekecekse neler yapmamızı önerelim birbirimize? sevgilerimle

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm,bende hard candy ürünlerini merak ediyorum henüz denemedim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pride: dünyanın gidişatı malum tatlım bir de bukadar kötülüğün içinde en azından cevremizde olan insanları sevmeyi deneyerek, birbirize dürüst olarak , hatta hayvanlara yardım ederek iç huzur sağlamaya çalışırsak, iyi bir insan olamayı başabilirsek dünya yaşanır hala gelir.

celebritystreetlollipop dedi ki...

sevgili MP yazılarını merakla takip ediyorum, bir eleştirimi söylemek isterim tabiki kendin daha iyi bilirsin ama yazıların olduğu kısım çok küçük kalıyor sanki biraz daha büyütebilirsen iyi olabilir. Resimler de daha açık ve büyük görünür böylece.

Tabi değiştirmezsen de ben takibe devam ediyorum =))

sevgiler

Esra dedi ki...

süper renkler canim bayildim.. revlon fooundation gercekden güzelmi cok kisiden duydum bende alim ozaman :D sevgiler Esra:)My Beautyworld

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Esra: al canım harıkaaaaaa ;)

BÜTÜ dedi ki...

canım şapkalı fotoğrafına bayıldım :)

papatyaninguncesi dedi ki...

pudra ve allık satışta demişsin senin satış bloğun varmıydı?hard candy ürünlerini merak ediyorum sadece renkli nemlendiricisini kullandım o da berbat çıktı :(