İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

30 Ocak 2012 Pazartesi

Güzel Gelinimiz BETTY♥ ♥






 Herkese güneşli ama buz gibi bir ankara sabahından tekrar merhaba,
günüz ,haftanız güzel olsun inşallah...
Cuma gününden beri bir prenses ağırlıyoruz evimizde adı Betty , 
çok tatlı bir van kedisi!
Oğlum Maya'nın aşkı :)
İnşallah yakında güzel bebekleri olacak diye umut ediyoruz!Betty ve Maya ilk kez çiftleşiyor bu yüzden ikiside çok şaşkınlardı! İlk birbirlerini gördükleri anda bikaç saat sürekli kavga ettiler...Biz bu işin olmayacağını düşünürken ilerleyen saatlerde birde baktık can ciğer kuzu sarması olmuşlar :) 
Betty maya'yı kabul etti sonunda..
Ne kadar güzel bebekleri olur bunların, bembeyaz pamuk gibi yavrularımız olucak insallah...Sanırım bi 10-15 gün içinde belli olur...
Birlikte oyun oynuyor ve uyuyorlar...
Onları izlemesi çok güzel ,yalnızlık Allah'a mahsustur 
Dünya'da herkesin bir eşi olmalı
Gelişmeleri sizlerle paylaşıcam.
Şimdilik bu kadar güzel bir gün diliyorum herkese...
Sevgiler
Öpüldünüz...

30 yorum:

mamba dedi ki...

aaa benimde kızımın adı bety:D ama kendi cinsinden bulsaydın keşke bebişim yavrular kırma olucak,öle oluncada sahiplendirilmesi zor oluyo..ama çook tatlı ikiside yahuu samanlık seyran olur aşk engel tanımaaaz:D

SWL dedi ki...

Ay ay ay böyle yakışıklı oğlana böyle gelin olur zaten ;)))

pelito dedi ki...

ay benım oglumun hasretle bekledıgı bır sey 4 yıldır ama es bulamadık obur ay kısılastırıcaz maalesef cunku cok agresıf artık

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Offf çok şekerler ama.Görünce içim gidiyor ama kedi beslemeye cesaret edemiyorum :( Bu arada iyi ve mutlu haftalar olsun canımcım.

LensMakyaj Blog dedi ki...

Birlikte ne güzel uyuyorlar öyle, çok tatlılar. Gelinin gözlerine bayıldım. :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Mamba: Canım benim tşk ederiz ama Scottish Fold'lar kendi cinsiyle çiftleşemezler bak netten araştır eğer iki kırık kulak birleşirse bebekler sakat oluyor, scottish fold en çok Brittish S. cinsi gri kedilerle çiftleşiyor ama biz aylardır öyle bir pisiciğe rastlamadık :) Artık durumda ciddi olunca betty'i allahın emriyle istedk bizde :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pelito: Canım dişiler çok değerli ve az ortalık erkek dolu :) ben Mihav.com adresine üye oldum ordan bety ile tanıştık, sende son bir deneme oraya üye olup Forum bölümünden Kedime eş arıyorum başlıklı konuya Resim ekle talip ol...

Fundacım: Bir cesaret etsen evinize neşe ve ayrıca bir mutluluk gelecektir emin ol...Tüm stres ve sıkıntıyı alıp götürüyorlar onlarsız ev bomboş inan bana...Lütfen düşün bu dedıklerimi...

SWL : Neredesin yoksun bugün yok yazıcam valla :) Öpüyorum tşk ederim tatlım...

Lens Makyaj: Cansucum çok tşk ediyorum :) çok şekerler çok.

mamba dedi ki...

benim bety de Scottish Fold, 1 kere koca yüzü gördü (sora kısırlaştırdık)zaten oda britisht ti.bebeleride karışık oldu kırık -dik kulak :D biliyorum evet aynısı tipten çifleşince sakat oluyo,ben aynı cins derken british kastetmiştim zati:P ever ararken bulamassın çiftini öle diyo herkez allahtan benim kuzenimin kedisi vardı hazırolda bekleyen:) fıstığımm senin o gzeeel mesajınıda senideee yirim! pisileri totolarından pataklayaraktan severim:)

kozmetikperisi dedi ki...

ay yerim bunların güzelliğinii :) yanyana uyumuşlar birde :)

Bc dedi ki...

yerim ben onlarııı!!

http://bcfashionblog.blogspot.com/

minikkus dedi ki...

offff allahım melek gibiler resmen melek!! yeme de yanlarında yat, hatta yastık olarak kullan birini başının altına koy kafanı uzat, birini de bacaklarının arasına koy yastık gibi, bacaklarını ısıtsın :))
kuşum mayaya eş bulmana çok sevindim. bembeyaz minik tosuncuklarınız olsun, kıymet bilen ellerde büyüsünler inşallah bitanem..
bu aralar bizim kız da ilk kez kızgınlık dönemine girdi, evde auuuuv auuuuv diye bas bas bagırıyo:) ama istese de çiftleştirilebilcek kadar büyümediği için erkek aramadık ona:) bu süreci böyle geçirmesi gerekiyomuş veterineri öyle dedi. çok zor bi dönemmiş ama, sana hak verdim yaşayınca..
öptüm tatlım, güzel haftalar..

BÜTÜ dedi ki...

çooook sevimliler :)

pelito dedi ki...

canım benım kedım sarı tekır ama yuzu tombul olanlardan
baktımda ılanlara hep cok cıns kedıler aranıyormuş
sanırım benım oglumun yuzune kımse bakmıcak :(

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bebekler doğduktan sonra bu aşıkları ayırmayacaksınız di mi? :( çok üzücü olur bu :(
öyle güzeller ki beraber...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pelito: canım mutlaka çıkar sen bi resimlerini koy o yakışıklının...

Hülya: Cnm Betty bize çok yakın biyerde oturuyor zaten birbirlerini özledikleri ve anlaştıkları sürece hep beraber olacaklar merak etme...Kızımı bende çok sevdim bırakmam artık...

Minikkuş: Canım dişilerde kızan dönemi daha ciddi geçiyormuş, betty 11 aylık 1 kez anne olduktan sonra kısırlaştırmak istiyor sahipleri, en güzelide kısırlaştırmak bence ne sen ne de o acı çekmez, yinede 1 kez olsun anne/baba olmalı bir kedi bence...Bi an önce atlatırsınız umarım atlatamazsanız beklerim bize :))

minikkus dedi ki...

aahaha güzel teklifin icin teşekkürler kuşum:) susmazsa getiririm size:P
ama bnim anlamadıgım şey, kediler 1,5 yaşından önce dogurabilecek seviyede olmuyomuş, hem fiziksel hem de psikolojik anlamda. "dogum yapamaz" dedi veteriner direk. sizin gelin nasıl 11 aylıkken çiftleştirilmek üzere size gönderilmiş? o cinslerde sorun olmuyo muymuş? ki hiç sanmıyorum. umarım bi arıza cıkmaz sonradan, saglıkla dogurur bebişlerini..

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

buna gönülden çoook sevindim :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Minikkuş : Canım evet bende duydum ama birçok kedi besleyen arkadaşım var onlarında kedileri aynı zamanlarda hep anne oldular ve kısırlaştırıldılar sonradan, 1,5 yaşına gelene kadar hayvan inanılmaz acı çekecek,(hemde siz) valla gayette güzel doğum yapıyorlar, kızana gelen bir kedi cinsel olgunluğa erişmiş demektir, ama tabiki 1 yaşından sonra olması sağlık için daha iyi olabilir belki ama benım çevremde sorun yaşayan kimse duymadım! Betty'de anne olduktan sonra kısırlaştıracaklar cnm...

Kuzununannesi dedi ki...

ayyyyyy ya yerım ben o gelını ne sanslısınız yahuuu cok guzel gelınızızzz var..bakalım ne olacak:))

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Yıllar önce benimde van kedim vardı;)
Nasıl tatlıydı ve cadıydı anlatamam:)
Fakat o cadı ben cadı aynı evde olmadı işte;)

Ama bak şimdi ösledimmm;)
Yavruları dört gözle beklicem.
E hadi hayırlı olsun gelininiz:)

Pamuk dedi ki...

bunlar şahane ya maya ammada heybetli durmuş :) süperler yenir bunlar :)) maşallah ikisine de takımızı sonra takarız şekerim hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

Ama bunlar çok tatlılar :))

http://trendsum.blogspot.com/

Modavesaire dedi ki...

hihii...çok şekermiş gerçekten. çok da şeeker yavruları olur inşlh. merakla bekliyorum haberi.. sevgiler.

ESRA dedi ki...

bunlar tam ısırmalık! ne güzeller kartpostal gibiler... ne keyiflidir onları izlemek eminim;) senin blogta çok keyfili takipteyim;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Amanın yarabbim.. Ne güzel birşey bunlar yaa..

Duygu Senyurek dedi ki...

Ayyy cok sekerler keske yavrularindan alabilsem:((

» Çağla. ♥ dedi ki...

oy oyyyyy cokta tatliiiiii :)))))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ziyaretiniz için çok teşekkürler. oyyy ben yerim bunları maşallah çok tatlılar. benim BADEMim gibi kartopu bunlar da:)) güzel minişler gelecek demek hayırlısı bakalım:)

Chilek dedi ki...

Oy ben bunları yerim:) nasıl da tatlıcıklar ikisi de çok ama çok güzel:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Chilek: Çok tatlılar dimi :) Çok Tşk ediyoruz ve öpüyoruz :)