İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

9 Ocak 2012 Pazartesi

Princess Mutfakta2 (Etimek Tatlısı )


1,5  SU BARDAĞI SU 
1,5 SU BARDAĞI TOZ ŞEKERİ  KAYNATIP ŞERBET KIVAMINA GETİRİYORUZ...


ETİMEKLERİ BORCAMA DİZİYORUZ


AYRI BİR TENCEREDE VANİLYALI PUDİNG YAPIYORUZ
İSTERSENİZ KEŞKÜL VEYA DAMLA SAKIZLI MUHALLEBİDE KULLANABILIRSINIZ
SİZE KALMIŞ



SOĞUYAN ŞERBETİNİZİ ETİMEKLERİN ÜZERİNDE GEZDİRİP İYİCE ISLATIN




ÜZERİNE VANİLYALI PUDİNG İLAVE EDİN 





EN SON PUDİNG ÜZERİNE KREM ŞANTİ YAPIP İLAVE EDİN
HEPSİ BU KADAR 
TATLIMIZ HAZIR.
İNANILMAZ BASİT VE BİR O KADAR LEZZETLİ BİR TATLI




STREÇ FİLM İLE SARIP 5-6 SAAT BUZDOLABININ ALT TARAFINDA BEKLETİRSENİZ ŞAHANE OLUYOR ;)
UMARIM ANLATABİLMİŞİMDİR..
İSTEĞE GÖRE ÜZERİNE RENKLİ MİNİK ŞEKERLEME YADA TARÇIN FALAN İLE SÜSLEME YAPABİLİRSİNİZ...

RESİMLERDE ZATEN ANLATMAYA YETİYOR SANIRIM :)
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN


24 yorum:

darkolivee dedi ki...

ooooyyy ama diyette ola birine bu kötülük yapılmaz kii böhüüüü :)))

olsun accık ucundan bişiy olmaz dimi ?

sevgiler...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bişiycik olmaz hayatım, hem çok hafif bir tatlı bence ne yani diyetteyiz diye menüyedemi bakmayalım yani ?? Dimi ? :))))

Unknown dedi ki...

Ben bunun üzerine tamamen hindistan cevizi ile kaplıyorum zaten bazı tariflerde adı Kar Tatlısı diye de geçer... Bir daha ki sefere öyle de deneyebilirsin, hem görüntü olarak çok daha şık duruyor hem de hindistan cevizi ayrı bir lezzet katıyor.
Afiyet olsun seninki de çok güzel görünüyor.

Adsız dedi ki...

hafif tatli mi :D kalori bomabasi bu :D sabah sabah canim cekti :( ama diyetteyim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Ç.Hatun: hafif derken yemesi hafif şekerim öyle baymıyor insanı yani :))

Kitapçı Kız: Tavsiyen için çok tşkler kesinlikle çok yakışacaktır aklıma gelmemişti açıkcası, birdahaki sefere bende h. cevızıyle deniycem cnm saol ;)

kozmetikperisi dedi ki...

oh ne güzel olmuş,ellerine sağlık :)

Petrl dedi ki...

tadini merak ettim simdik :)
ellerine saglik, yavas yavas mutfaga alisiyormuyuz ne ? :D
sevgilerimle

minikkus dedi ki...

uuu en sevdigim tatlılardan biridir. ben bunu kendi özel kremamla birlikte hazırlıyorum, o zaman daha bi tadından yenmiyo *.* canım çekti bak şimdi..
ellerine saglık becerikli arkadasım, mayamı ve seni öptüm bisürü:)

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık harika görünüyor.Bu tatlıyı bende çok yaparım.Ama ben şerbeti hazırlarken suyu ilave etmeden önce şekeri kavurup sonra suyu ilave ediyorum.Böylece karamelize bir şerbet oluyor.Bir de senin tarifi deniyeyim.Sen bu aralar mutfakta harikalar yaratmaya başladın.:)Öpüldün komacan

SWL dedi ki...

vay hamarat hatunum benim. çok severim ben böle pudingli sütlü şeyleri.. ımmmm :) bana ne zaman yapıcaksınnn ??

Trendydolap dedi ki...

ay ben bu tatlıya bayılırım :) hımm tarifine göre deneme yapıcam!

:)

http://trendydolap.blogspot.com/

civciv dedi ki...

fundanında dediği gibi bende aynı tatlıyı önce tencerede şekeri karamel yapıyorum eriyince tamamen suyunu kuyuyorum taş gibi oluyor sona kendi kendine eriyor muhteşem karamel bir tat oluyor kıvamıda daha yoğun şiddetle denemeni tavsiye ederim

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Funda / Civciv: evet o açıdan hiç denememiştim deniycem o şekilde daha güzel olacaktır ee öğrenicem yavas yavas bende yengemden almıstım tarıfini çok begenmıstım yerken çok kolay ve bi okdr lezzetli cidden ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

SWL: gel cnm gel kendi ellerimle yapıcam sana bekliyorum :)

Trendydolap: dene cnm pişman olmazsın 10 dk sürmuyo yapması ;) bayılıyorum böyle kolay tarıflere tam benlik :)) hahayatt:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

minikkuş: saol bitanem o özel kremanın tarifini bana bi ara yazsan nasıl olur şekerim? senin yaptıgın gibi deneyim bende... Hatta arasına muz nasıl olur sence?

Kozmetik perim: çok saol hayatım öperim ;)

betty boop dedi ki...

haftada bir mutlaka yaparız biz bu tatlıdan.. çok güzel ve hafif :)

afiye tolsun tatlım..

çekilişime beklerim :)

http://betirella.blogspot.com/2012/01/benimm-cekilisimmm.html

cingifilli dedi ki...

Hamarat kızımız iş başında demek:))Harika görünüyor.ellerine sağlık.Bayılırım bu tatlıya.

fashiONözge dedi ki...

kııjj hem maharatsın hem pek güzeeell:)maşşalahhh maşallaahh canımıniçineee :)

ÖziBio dedi ki...

annem çok yapar bu tatlıyı,krem şanti koymaz ama sadece pudingle yapar.Çok hafif oluyo :))) Ellerine sağlık tatlım :)

AaslıgüL dedi ki...

tatlımm ellerine sağlık ^_^
çok hoşuma gitti böyle hafif tatlıları seviyorum <3
nasipse yarın sevgilime ve kendime yapacağım bundan çok teşekkürler =)

Neşetuana dedi ki...

denemek lazım, kolaymış ve çok güzel görünüyor. ellerine sağlık :)

chunlibeauty dedi ki...

birden canım nasıl cektii :D ellerine saglık cnmm!!

nesli dedi ki...

bende bu tatlıyı çok seviyorum ama yapmıyorum çünkü yapınca bitene kadar yiyorum eline sağlık afiyet olsun

Unknown dedi ki...

İşte benim en sevdiğim tatlılardan birisi! :) ellerine sağlık canım benim ben de en kısa zamanda evimde deneyeceğim bu tatlıyı, hele buzdolabında soğuduğunda tadına doyum olmuyor mmmm :))))