İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

23 Ocak 2012 Pazartesi

Yine Yeni Yeniden Alışveriş :)




Maya kalite kontrol :))
















((Son resim maya'nın olsun!
yatağın içine saklanmış bir yaramaz 
bööööö))

*****

 Yep yeni bir haftadan Sevgiler Selamlar ve Günaydınlar Şirin Günler Herkese! 
Bol güneşli pırıl pırıl bir Ankara sabahına uyandım bu sabah keyfim yerinde çok mutluyum allah bozmasın. 
 sıcacık bir fincan kahve eşliğinde yazıyorum şuan sizlere...
Yeni bir hafta başı - yine iş başı yaptık  hafta sonunuz benim gibi çok güzel geçmiştir umarım....
Her mağazada inanılmaz indirim var yalnız cumartesi gitmek gibi bir hata yaptım, çok kalabalıktı her şey karışmış darmadağın bir haldeydi mağazalarda! İnsanlar kendini kaybetmişler resmen ,bu nasıl bir alışveriş çılgınlığıdır böyle inanamıyorum...:)
Tamam biz bayanlar böyleyiz ama ben bir daha hafta sonu avm.ye gitmek gibi bir hata yapmayacağım...
Almak istediğim birçok şey (kazak- hırka- çanta)  malesef alamadım!
Hafta içi gidip sakin sakin gezip alışveriş yapmayı planlıyorum....
Pazar günü yine birbirinden güzel filmler izledim ,onlarıda önümüzdeki günlerde paylaşıcam sizlerle..

* Böyle bir monta ihtiyacım vardı ne çok kısa ne çok uzun olsun istiyordum, aslında siyah arayışındaydım ama aradığım gibi bulamadım...
Bu montta 2 renk mevcut sadece!!
 Rengi civit mavisi ama flashtan biraz koyu çıkmış, 
birde kırmızısı vardı isterseniz bakabılırsiniz..

Fiyatıda 85.00 Tl. ye düşmüş...
leopar tişört ise sanırım 12.90 ?
Cepa avm.de 100 Tl. lik alışveriş yapan Mercedes C 180 kampanyasına katılma hakkı kazanıyor...Bu aldıklarım ile tabiki bende kampanyaya katıldım...
Şans bu belli mi olur belki 15 şubattan sonra bir Beyaz Mercedes'im olur :))) 
(İnş.amin)



Sevgi ve aşk dolu , bol tebessümlü bir gün olsun hepimiz için
herkese mutlu mussmutlu bir gün diliyorum...
MUCK. 
Sevgiler
M.P





29 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Hayirli olsun canimm:) rengi superr gule gule kullan:)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan şekerim sarı saçlarınla mavi mont inanılmaz yakışmış! Maya'nı da öp yerime

Servgiler

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Teşekkür ederim güzellerim benim ;)

SWL dedi ki...

cnm çok hoş bi mont. soğuk günlerde yumoş yumoş ohh ne güzel :) güle güle kullan hayatım;)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ÇOOK GÜZELLER CANIM
GÜLE GÜLE KULLAN.
:)))))

chfashiontrend dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım..ben de bir farklı modelini aldım bu montun ...ama beli kemerli benim aldığım....sevgiler

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Bayılıorum senin şu pozitif enerjine.Yüzüme bir gülümseme yerleştiriyosun.Montun rengi çok güzel güle güle giy canımcım.İyi haftalar,öpüyoring

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum fıstıklarım :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan
ben de bu rengini gorup begenmıstım
mercedes senın olur umarım :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Funda: Canım bloğuna girmek istiyorum ama profil uygun değil uyarısı veriyor :(

AyçA dedi ki...

Güle güle kullan bitanem rengi çok küzelmiş. Sanada çok yakışmış:)

İyi haftalar:)

kozmetikperisi dedi ki...

ne güzel ciciler almışsın,güle güle giy :)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan bayıldım hepsine

mamba dedi ki...

bende bu hafta böle bi mavi mont aldıydım ama ince bişey baharlık,bu tarz bende var ve çok kullanışlı oluyo almışsın iyiki bi sıcak tutuyolarkii:) mayanın totosunu vurmak suretiyle seveer senide öperim muuckks!

LensMakyaj Blog dedi ki...

Montu çok beğendim, çok yakışmış. Hepsini güzel günlerde kullan. Maya'yı da öperim. :)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Maviler pek yakışmış amaa;)
Hepsi çok güzel, en güzel günlerde kullan canım:)
Bu arada o mayayı elimem bi geçirirsem yumur yumur yumurucam:D
Benim annemin adını almış;)

pembe mor alg dedi ki...

oy ne güzel olmuşun canmm güzel günlerde kullan

Adsız dedi ki...

bayıldım montunun rengineee :)

güle güle kullan canım :)

Tia Maria dedi ki...

Mango normalde dünya mağazası tamam da indirim varken salı pazarına dönüyor. Nasıl iş anlamadım?
Bu arada hepsi çok hoş güle güle kullan ama Maya'nın olduğu bir yazıda benim başka bir şeyi beğenmem mümkün değil:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Tia: haklisin cnm mangolar aynen sali pazarina donuyor , mayayla beraber opuyoruz seni..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

RENK HARİKA !

MAYAcık daha harika öperim burnundan :)

Kuzununannesi dedi ki...

o mamayı yerım mavını de yerım cok yakısmıs...gozlerın herseyın on numara...unutmadan bıleklıklerın de super

Unknown dedi ki...

Tatlım bu puf montun rengi saç ve ten rengin ile inanılmaz uyumlu olmuş çok ama çok beğendim :) göz kalemin de nasıl bire bir, harikasın bi tanem ;))

Aysegul Uluc dedi ki...

gule gule kullan :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

bayıldım montunu8n rengıne :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Grace: Çok tşk ediyorum tatlım resminden daha güzel burda parlamış baya...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

maya süpersinnnnyerim ben seni ama...

SaR dedi ki...

lacivert bir insana bu kadar mı yakışır canım harikasın, kedine de bayıldım. Süperrsiniz

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

SAR: Canım lacivert değil civit mavi gibi bir rengi var flashtan koyu lacivert gibi çıkmış...beğenmene sevindim çok tşkler...:) sevgiler..