İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

3 Ocak 2012 Salı

Happy New Year ♥♥♥


















Manevi Kardeşlerim


HERŞEYİM CAN DOSTUM / KARDEŞİM " EBRU"








YANDANNN :))


2012 ' in ilk postu ile karşınızdayım herkese merhaba...
2011 gider, 2012 gelir..
Eskiyen yılın yerini yeniye bırakır..
Arkana dönüp baktığında yaşadıkların gördüklerindir..
Mutlu olduğun, mutlu ettiğin, güldüğün anlarındır..
Yeni yıl,
... Yeni umutlar,
Yeni heyecanlarla gelsin..
.. Herkese Mutlu Yıllar..
Yılbaşı akşamından kareleri sizinle paylaşıyorum...
gördüğünüz gibi çok eğlenceli bir gece oldu özlemişim böyle göbekler atmayı :)
deşarj oldum yemin ederim ;)
sabaha kadar vur patlasın çal oynasınnnn yerimizde durmadık...
sizlerden gelen tavsiye üzerine saçlarımı hep açık bıraktım hemde Yeşil lenslerimi taktım...Umarım resimleri beğenmişsinizdir.
Ne giymişim o gece sırayla inceleyelim...

Deri Ceket  : MNG 
Bluz: MNG
Deri pantolon :  Bershka
Deri Bootie:  Koton 
Clucth Çanta : Hatırlamıyorum...



Hayatımıza Yılları değil,Yıllarımıza HAYAT katacak 1 Yıl olması dileğiyle kucak dolusu sevgiler...
Hepiniz iyiki varsınız..
bu yılda beraberiz ne güzel değil mi?
allah ayırmasın... 
.
m.p






18 yorum:

darkolivee dedi ki...

wuu harikasınız...
deri taytmı kaplama pantolonmu tam çözemedim ama payetli bluz topuklu botielerle birleşince harika olmuuşş
mutlu seneler...

bana da beklerim
sevgiler...

SWL dedi ki...

ohhh yandaaaan :) çok hoş olmuşsun cnm benim. yalnız botdaş da çıktık :)) bende almıştım 2 ay önce bunun aynısının tıpkısı :D:D çok hoş olmuşsun canım benim.. eşin arkadaşların ve ailenle birlikte geçireceğin nice güzel senelere...

GüzelGül dedi ki...

BU ne güzellik böyke fistik gibi olmussun masalah :)yeni yilin kutlu olsun canim


Mein Blog/Blogum

mamba dedi ki...

oooh sefamız olsun :D ışıl ışıl olmuşsun saçlar çok hoş..en kötü günün böle olsun şekerim:)

Trendydolap dedi ki...

çok şık olmuşsun!

botlar ve şahmaran harika

http://trendydolap.blogspot.com/

Hilal dedi ki...

Mutlu yıllar tatlım:) Şahmeran takını nerden aldığını sormak istiyorum;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok tşk ederim canlarım hepinize, Hilalcim Şahmeran'ı ankara bahçelievlerde caddeki bir takıcıdan aldım ;)

purple flowers dedi ki...

i like your blog!! very nice!! i fallow you!! luisanavinci.blogspot.com

minikkus dedi ki...

tıpkı karşıladığın gibi ışıl ışıl bi yıl olsun 2012:) bu yıl iyşalla tosuncuk mayamız da helal süt emmiş bir kız bulur da, sen de bu vesileyle torun torbaya karışırsın kuşum:)
seni elmacıklarından, mayayı da patisinin altındaki pembe sakızlardan öptüm*.*

kozmetikperisi dedi ki...

cnm çok güzel görünüyorsun kıyafetin,aksesuarların hepsi çok yakışmış :)

fashiONözge dedi ki...

canımıniçiiii harika olmuşsuuun ışık saçıyorsun resmen yaaa :)maşallah sanaa :)
böyle eğlenceli geçsin tüm yılın ,koccaman öptüüümmm :***

iyi senelerrr :)

bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

civciv dedi ki...

Wow harikasin sekerim !
Masallah sana :)


Öptüm
Xx

Duygu Senyurek dedi ki...

Taytin super cnm benimde var hm den ama henuz bi kombin yapamadim:)musmutlu yillar
khaleesistyle.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

PAYETLI BLUZUN SACLARIN VE SEN HARIKASIN YINE....YORUM YAZ YAZ NEREYE KADAR HEP GUZELSIN HARIKASIN SEKERIM NE YAPALIMMM..MASALLAH GUZELLIKKK SANA...BOL EGLENCELİ GIRDIGINIZ GECE TUM YILINIZA YANSIRRRR UMARIM..SEVGILER

Gizzy dedi ki...

çook güzel olmuşsun!!!deri pantolon ve payetli üste bayıldımmm bir de tabi o bottielerle süper bir kombin olmuş bu:)mutlu seneler tatlımmm

AyçA dedi ki...

Ne kadar güzel olmussun:) ÇOk tatlısın yeni yılada bomba gibi girmissin. Resimler süper. Umarım bütün yıl bukadar güzel geçer.
İyi seneler:))

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Canım yine harika görünüyorsun.çok güzel,çok şık olmuşsun.Yeni yıl sana bol bol mutluluk,sağlık,huzur getirsin.Öpüyoring

CiciKiz dedi ki...

süper cok begendim, banada buyrun :)