İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

17 Ocak 2012 Salı

Sokak Hayvanlarına Yardım!!!



Kuşlar için çok güzel düşünülmüş...





Sonunda karlı havalar geldi çattı. Soğuğu, karı özlemişim. Evet lapa lapa kar yağarken evde keyif yapmak çok güzel ama...Evet işte işin bir de "ama" kısmı var benim için...

Kar her yağdığında sokakta yaşamak zorunda kalan hayvanlar aklıma geliyor. Lütfen şimdi "amaan canım sokakta yaşayan insanlar varken, hayvanları mı dert ediyorsun" demeyin, baştan anlaşalım...Tabii ki hayvanlar kadar insanlar da kıymetli, yapabiliyorsanız onlara da yardım edin. İnsanlara yardım etmeniz, hayvanlara yardım etmenize engel değil....Lütfen bana böyle yorumlarla gelmeyin...Dediğim gibi baştan anlaşalım...

Sokak hayvancıkları demiştik...Acaba ne yapıyorlardır, yemek bulabiliyorlar mıdır, üşüyorlar mıdır diyerek kendi kendimi yiyorum...Kar benim için bir anlık sevinçken, sonrasında sonu gelmez bir üzüntüye neden oluyor :(

Ben kendi adıma elimden geldiğince sokak bebelerine mama yardımında bulunmaya çalışıyorum, gerek barınaklara göndererek, gerekse kendi evime mama alıp, gördüğüm kedicikleri besleyerek, elimden geleni yapmaya çalışıyorum...

Peki ya siz? Bu havalarda sokakta yaşamak zorunda kalan ve sürekli itilip kakılan hayvancıklara yardım ediyor musunuz? Belki ediyorsunuz, belki de hiç aklınıza gelmiyor... O halde hadi, bu postu okuduktan sonra, hadi yerinizden kalkın bebeler için birşeyler yapın...

Hatta yerinizden kalkamıyorsanız, oturduğunuz yerden yardım edin...

http://www.kangurum.com.tr/kangurum3-web/donationsAnimal.do

Buraya tıklayarak oturduğunuz yerden, minimum ücret sınırlaması olmadan (isterseniz 3 tl'lik bir paket makarna) istediğiniz yardımı gönderebilirsiniz...Ne olursa olsun, yeter ki birşey olsun...
Unutmayın onların bizden başka kimseleri yok...



Bu ay alacağınız bir ayakkabı yada çantadan vazgecip onlara bir elde siz uzatın lütfen...


Hadi bir tık yeter ;)









11 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

hepsine üzülüyorum ....keşke elimizden birşey gelse...sevgiler

Yeşim dedi ki...

Canımm inşallah bu paylaşımlar minik dostlarımıza bir kap su ve mama olarak geri döner :) iyi ki varsın...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

İnsallah kızlar...netten onlara mama seçiyoruz ve yolluyoruz yardım etmek bu kadar basit lütfennnn ne olursa olsun ufakta olsa bişiyler satın alın...

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

canım benimm duyarlılığından ötürü çok teşekkür ederim sana..resmi görünce içim sızladı kıyamam ben onlara keşke hepsini toplayıp böyle buzların üstünde değil de sıcacık güvenli biyerde karınları tok halde yatırabilsek..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Keşke hayatım keşke.... :((

mamba dedi ki...

ayy senin sıcacık yüregini sarıp sarmalarım benn canımsın bu duyarlılığı herkesten görse hayvancıklarda en iyi şartlarda atlatabilirler bu havaları saol tatlıım:)

pembe fiyonk dedi ki...

duyarlılığın için teşeklkürler canım.hatta kuşlar için ağaçlara ekmek parçaları sıkıştırmak.belkide karlı günlerde yapılabilecek en kolay şey.

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

ah be canım az önce öyle bir haber okudum ki kendime gelemedim henüz.İzmir'e bağlı Buca Belediyesi sokak hayvanlarını barınak yapma bahanesiyle toplayıp kurşuna diziyormuş.Gerçek olduğuna inanmak istemiyorum ama bu linkteki görüntüler tam tersini söylüyor :(

http://www.dailymotion.com/video/xnqrxe_belediyecilikte-son-moda-tabancayla-oldurulen-kopekler_animals

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Fundacım keşke yazmasaydın bana bunu verdiğin linke bakmadım krize girmemek için :( bugün çok sevdiğim arkadasımın kedisi öldü sabahtan beri zaten ağlamaklıyım o yüzden bu habere ayrıca ağlıyorum :( serefsiz insanlar allah belalarını versin bunu yapanların! :((((

Unknown dedi ki...

Ben de çok üzülüyorum sokaklarda soğukta kalan bu güzel canlılara, arada apartamana sokuyorum gizlice bari içeride bir parça ısınsınlar diye. Dilem de kedimiz Haşmet'in mamasından götürüp veriyor o soğukta nasıl koşuyorlar görsen için acır bi tanem. Ben terasa da kuş yuvası almayı düşünüyorum arada gelip beslenseler yeter, herkes bir hayvana yardım etse böyle böyle birçoğuna yardım eli uzanır en azından.

ESRA dedi ki...

o kadar içim acıyor ki:( elimden gelse hepsini eve alıcam o derece ama elimden şuan sadece her akşam yemek indirmek geliyor özellikle bu karlı havada....