İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

16 Ocak 2012 Pazartesi

SNOW






‎"İnsan ömrü bu; bazen bir kar tanesini fark etmeye bile yetmiyor.
Kar ve ömür...
İkisi de, yeryüzünde kendi kıymetine 'değer' bir şeyler bulmadıkça 'tutmuyor.






Üşüyen ayaklarım :)


Çok imrendim bu çocuklara!! karların içinde deli gibi yuvarlanıyorlardı 
hemen poz verdiler bana tabiki keratalar ;)


***********

Günaydınnnnnnn!
Masal gibi bir gün diliyorum...İçinde; beyaz atlı prensler, çikolatadan evler, camdan ayakkabılar olsun.. Gününüz aydın olsunnn ...



Cumartesi gününden beri yağan kara teslim oldu Ankara!
Yine tüm  güzelliği ile geldi , örtüsünü çekti, heryeri beyaza boyadı...
Lapa lapa yağan kar dün gece son buldu, dün eşimle beraber saatlerce karda gezdik ,kar topu oynadık,resimler çektik umarım beğenirsiniz...
sabah işe gelirken arabam yine mahsur kalsa da  seviyorum bu beyazlığı, kar ile beraber yaşam şartları da çok ağırlaşıyor!!
Allah  dışarda yaşamaya çalışan tüm canlılara yardım etsin! :((

Yılmaz Erdoğan ne güzel yazmış şu satırlarında...

Ankara'ya
öyle yakışırdı ki kar..
asfaltlar ışıldar , yalanlar....
şimdi ve sonra
ne zaman ankara'ya kar yağsa
elim gönlüm,
çocukluğum buz tutar.

Çam ağaçlarının karlı manzarasında kaybolmak, sevgiliye sımsıkı sarılmak, hiç ayak basılmamış kar üstünde yürümek, beyaz rengin verdiği huzuru içine çekmek, üşüyen ellerine "hoh" yapmak, sokağın başındaki kestaneciden kese kağının içinde aldığın nar gibi kızarmış kestaneleri ağzını yaka yaka yemek harikadır ankara'da...



Herkese güzel bir hafta diliyorum...
Sevgilerimle
M.P



11 yorum:

AyçA dedi ki...

Canım karlar arasında çok tatlı görünüyorsun:))Gerçekten dün çok güzel yağdı kar:)Sana da iyi haftalar:))

pembe fiyonk dedi ki...

izmirde ayaz ve bol güneş var.bloglarda gördükçe içim gidiyor buralarada kar yağsın.
iyi bir hafta olsun canım <3

mamba dedi ki...

ya bu rda kandırdı kar bizii bi gün yağdı bi kaç saat sora eridi hemen:( ne güzel bi yazı olmuş canım bende yatıp yuvarlanıcam öle kar yağarsa söööz:))

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Canım benim bembeyaz fonda harika görünüyorsun.Yine çok tatlı olmuşsun sen yaaa.Karın tadını çıkar.Biz İzmir de kendisine hasretiz malesef.Öpüldün kocaman...

bakimblog dedi ki...

Ankara'ya en cok kar yakısıyor :)

Unknown dedi ki...

great pics, i love the sky!! Passes to see me on my blog and if you like we can follow each other! (also on facebook!) www.keepintouchwithfashion.com
have a nice day…. Keep in touch …. Kiss Jeasmine

Grace Happy dedi ki...

valla Ankaralı bloggerlar bır kar'dır gıdıyor :) bızım burda daha post yayınlayamadan erıdı :)usuyen ayaklar fotografı cok guzel:)

Süm dedi ki...

ay ay ayyy zımbalı ayakkabılara bittimm <3:)))

Neşetuana dedi ki...

Ne kadar güzel, kar..
uralara hiç yağmıyor, yağmayacak. Ne güzel tadını çıkarmışsınız, sevindim :)

Unknown dedi ki...

Kar Ankara'ya inanılmaz güzel yağmış!:) burda bir saat yağıp her yeri rezil etti çamur içinde kaldık ama orada nasıl güzel pamuk pamuk olmuş her yer, sen de karda da şık ve güzelsin tatlım, bereni çok sevdim özellikle :) o çocukların yerinde olmayı ben de çok isterdim canım, karlarda koşturmak ve yuvarlanmak gibisi yok :))

Unknown dedi ki...

Ankara ve karrr çok özledimm :(:(:(


Bu arada blogum 14 Şubat için Victoria'a Secret pijama takımı çekilişi var katılırsan sevinirim :)

http://zepsworld.blogspot.com/2012/01/14-subat-cekilisi-baslad.html