İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

12 Ocak 2012 Perşembe

Ne Sıkıcı Bir Günsün Perşembe!


Perşembe sendromunu icad ettim ,
hafta başı desem değil, sonu desem hiç değil böyle karaktersiz bir gün işte...


Canınız birşey yapmak istemiyor mu?
Enerji bataryanız bitik mi?
Uyku modundan hala çıkamadınız mı?
Saat geçmek bilmiyor mu?
Sizde bendensiniz!!!
Gelin sarılalım ozaman canlarım :)

I AM THE BEST ALAYINA REST :))
modundayım....
aslında hiç sevmediğim bu ruh hali içerisindeyim çünkü, 
Negatif insanlara maruz kalmak radyasyona maruz kalmak gibidir; kısa
süreli düşük dozlara dayanabilirsiniz, ancak sürekli maruz kalmak sizi
öldürür.
.!"

Sevgilerimle
M.P


17 yorum:

fashiONözge dedi ki...

KIJ SERN SENDROMDAYKEN BİLE ÇOOOOOOOOOOOKKKK GÜZELSİN BEE :))

SWL dedi ki...

hadi gel sarılalım canım :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bakış açını yerim senin :) güzelim belki ama ruh halim cok fenalarda bugun :)) öff-pff :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

SWL: Sarılalım bebişimmmm geldim :)

pembe mor alg dedi ki...

bende geçen salı sendromu yaşadım canm:)sarıldm sıkı sıkı

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Nasıl düşünürsen öyle gider bence.
Perşembe mubarek gün.Bu yüzden sevmeye çalış bence.O gün güne daha bir güzel başla.Mesela;Rabbim mu mubarek güne beni tekrar uyandırdığın için sana sonsuz teşekkür ederim desen.Ve gülümsesen olmamı;)ÇOK ÖPTÜM SENİ :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Cadı: Haklısın tabi şükürler olsun hergümüze, bu yazdıklarım perşembe için işin espri tadında yazısı hayatım...ama enerjim bugun yüksek degıl malesef yalan yok :)

chunlibeauty dedi ki...

:D bende aynı durumlardayımm isyann!!

ESRA dedi ki...

heheheh çok tatlısın!!!
bence hiç öyle adlandırma günü!!!bir an önce modunu değiştirmeye bak;)
güzel günler güzel perşembeler dilerim;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim.html

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm negatif insanlar maruz kalmak hakikaten fenaa insanın bütün moralini bozuyo.Bu arada çok güzel çıkmışsın fotoğrafta :) tabii ilgi alanım olduğu için olsa gerek gözüm hemen makyajınada kayıyor,rujunun markası ve nosu ne ?çok beğendimde:)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Laf aramızda bugün benimde pek keyfim yoktu:/
Rabbim içimize huzur versin inşallah..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

persembe gunu benım için de oyle sanırım.
sen deyince dikkat ettim.
tlerde de bişey olmuyo dogru duzgun zaten
haklısın valla

Kuzununannesi dedi ki...

yuppiiii bugun cuma :))))) benım ıcın hepsı sıkıcı cuma ve cumartesı harıc:))

Gaby de Modacapital dedi ki...

beautiful photo and beautiful model ;)
kisses!

zeys dedi ki...

aynen ya persmbe nedır yanı :) pazartesı bıle daha ıyı bence :)

Adsız dedi ki...

cok dogru söylemissin, ben birde enerji vampirleri diyorum onlara : D

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

harika fotoğraflar. kar olsun yeter zaten..